Där nere är Hon. Här är Jag..



Har inte somnat ännu  ( vilket är jättebra för nu kommer jag sova lääänge imorgon! :) ) och är ganska uttråkad så jag tog en bild på min kropp så länge. Ser helt skev ut men vad gör väl det.. jag hittar inte digitalkameran så det är tyvärr urusel kvalle på bilden men det får duga, kommer förhoppningsvis en bättre imorgon. Usch jag har ångest för den. I alla fall, eftersom bilden är så suddig nu så ser man "tyvärr" inte så mycket av fettet jag hatar, bara att jag är lite stor. Det känns bra att ha en bild uppe i alla fall, nu vet ni bättre vem ni läser om. Imorgn blir det lite tydligare, lite värre. Fy.

Kommentarer
Postat av: Ida

2010-11-21 @ 07:42:01
Postat av: Ida

2010-11-21 @ 07:43:06
Postat av: ida

Lilla lilla vän...nu är du ändå ute på hal is. Tänk dig för vad du gör mot din kropp. Att äta som du är inte sunt. Du har en tydlig ätstörning! Du går en väg mot anorexi, ser du inte det själv? Jag tycker synd om dig som låter dig påverkas av media, då tänker jag bl.a. på Kissie. Du förstår väl att hon spelar en roll, att hon försöker redigera sina bilder till en smalare Kissie. Du har en skev bild av dig själv och av bilden att tyda är du redan en smal, jättefin tjej. Tänk till lite!



2010-11-21 @ 07:53:43
Postat av: Mikaela

Snälla du sluta med vad du gör tror du på fullaste allvar att du kan leva som du gör? Du kommer att bli allvarligt sjuk om du fortsätter såhär. Du behöver hjälp ok att gå ner några kilo med träning och äta mycket protein som kyckling kött fisk med stora sallader ägg är bra att äta ett av det bästa om du ska gå ner i vikt inte en halv lök och en halv burk krossade tomater det är vansinne.

2010-11-21 @ 08:54:23
Postat av: En kille

Det första jag tänkte när jag såg din bild var att du ser ut att ha sjukt fina bröst :) i övrigt ser du helt normal ut ju! Men fortsätter du äta det du skriver att du äter så kommer du ju bara förstöra dina fina bröst o resten av din kropp.. Hittade (tyvärr) din blogg via Kissies blogg, suck.. Hon är verkligen inget att efterlikna på något sätt! Dom flesta normala killar skulle nog välja din kropp framför hennes vilken dag som helst! (jag skulle inte ta i Kissie med tång!) det sorgligaste med allt det här är väl att du inte tror på ett dugg/tar åt dig av det jag skriver här... Hoppas du förstår, snarast!

2010-11-21 @ 10:42:42
Postat av: Lydia

jag hoppas verkligen att du slutar med det här! det är helt okej att vilja gå ner ett par kilo, men jag ser ett mönster som visar att du är påväg till ett sjukt liv. DU ÄR INTE STOR NÅGONSTANS, VAKNA!

2010-11-21 @ 10:55:38
Postat av: Anonym

Hej! Skulle du ha någonting emot att hjälpa mig?

I utbyte mot en länk på min blogg!

Gå in och rösta på mig Beatrice Nyman,

http://nelly.com/se/stimorol-contest-participant-campaign-66/

Kommentera sen bara på min blogg, så fixar jag länken! Tack snälla!

Det skulle varit jättesnällt och uppskattas jättemycket!

2010-11-21 @ 11:46:25
URL: http://beiiiz.blogg.se/
Postat av: Amanda

jag älskar din kropp! perfekta kurvor som jag vet många skulle vara väldigt avis på dig för!

Snälla jag ber dig att sluta upp med det sättet du försöker gå ner i vikt på. Det funkar inte i längden. Din kropp kommer ställa in sig på svält, och sen när du väl börjar äta normalt igen kommer du tappa alla (om inte mer) kg än vad du hade när du började med detta. Att du bara äter tomater och lök på en dag är sjukligt?! Du kommer må så dåligt inom ens en månad. Din kropp kommer verkligen inte reagera bra på detta, ditt humör kommer ändras och du kommer tappa enormt mycket energi. Snälla satsa på en hälsosam diet istället om du nu måste gå ner i vikt.

Jag själv har lyckats gå ner himla massa i vikt (och nej jag har varken varit överviktig elr ens mullig) på att äta vanlig mat i mindre mängder. Morgon middag och kväll och bara druckit vatten till måltiderna, alltså aldrig läsk/saft osv. Utöver det har jag ätit frukt och nötter när jag kännt suget efter något. Fruktsallad, eller morötter och dipp, är bra tips om du lätt blir sugen på något! Ta hand om dig och din kropp, kram

2010-11-21 @ 21:44:34
Postat av: hanna

du har ju en jatte fin kropp..du har fina hofter! och det ska kvinnor ha! jag antar att jag ar tjock i dina ogon? men jag kallar mig sjalv kurvig och stolt sadan!!

2010-11-22 @ 01:29:22
URL: http://dixiegraze.blogg.se/
Postat av: ♥ L A I L A ♥

du har redan fin kropp!

2010-11-22 @ 12:49:56
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: lovisa

Du är absolut inte stor!

2010-11-22 @ 13:42:17
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0